מאפים ותזונה נכונה דווקא כן הולכים ביחד

קייטרינג חלבי ראשי > מאפים ותזונה נכונה דווקא כן הולכים ביחד

 

האם תוכלו לחשוב על ניחוח משכר ומפתה יותר מאשר של לחם שנאפה זה עתה? רבים מעידים על כך שמאפים הם החולשה שלהם והם מה שיכול לשבור להם כל דיאטה. אם פעם המאפים שהיו מוצעים לקהל הרחב היו אך ורק כאלו המבוססים על הקמח הלבן, הרי שכיום ישנן לא מעט חלופות הנמצאות בריאות ואם לא די בכך, גם חלופות כאלו היכולות להשתלב בתפריט דיאטה.

 

רגע לפני שאתם מרימים ידיים ומרחיקים לאלתר את המאפים והלחמים מחייכם לטובת הורדה במשקל, דעו כי אפשר לעשות זאת אחרת: בוחרים את המאפים הנכונים, יוצרים צלחת מאוזנת וזוכרים כי סוד הקסם הוא מינון. אז איך שומרים על אורח החיים הבריא ועדיין נהנים ממאפים נפלאים? ככה עושים זאת.

 

הדיאטות ממליצות: לחם כחלק מהתפריט

אם כבר יצא לכם לדבוק בתפריט דיאטה על מנת להשיל ממשקלכם, אתם כבר בטוח יודעים את הסוד שלא כולם נחשפו אליו: אפשר ורצוי לשלב לחם גם בתפריט דיאטה. תפריטי הדיאטה הסטנדרטים כיום מגיעים בשני פורמטים שונים: זה המתאים לגברים וזה המתאים לנשים. תפריטי הגברים כוללים תפריט של 1500 קלוריות ואלו המתאימים לנשים כוללים כ-1200 קלוריות. התפריטים מאפשרים לכם לשלב 2 פרוסות לחם בארוחות שלכם ולחשב אותם כחלק מסך הקלוריות הזמין לכם ביום.

 

איזה לחם בוחרים?

אם פעם היה ניתן למצוא במרכולים את הלחם האחיד בלבד, הרי שכיום זמינים גם במרכולים השכונתיים, גם בסופרים הגדולים ובעיקר במאפיות הנחשבות, מבחר בלתי נגמר של לחמים. המודעות לאורח החיים הבריא והרצון של רבים לדבוק באורח חיים זה, הביא את המאפיות הגדולות והבוטיקיות גם יחד, לצאת בקולקציית לחמים עשירה הכוללת גם לחם מקמח מלא. הלחמים מהקמח המלא מסתמנים כבריאים יותר וכאלו שיש בהם ערך תזונתי רב יותר. בנוסף, הם נמצאו ככאלו התורמים לתחושת שובע ארוכה יותר ולחילוף חומרים מהיר יותר. הלחם מהמחיטה המלאה מכיל ברובו את התכולה הכמעט מלאה של כל הרכיבים של הגרגר, כך שאתם זוכים לערך תזונתי רב בדמות ויטמינים ומינרלים, בעוד שבלחם הלבן הם מועטים.

 

איך שומרים בכל זאת על הגזרה עם מאפים שונים?

לא משנה מה יגידו וכמה הדיאטנים ימליצו על שילובו של הלחם בתפריט הדיאטה, עדיין יהיו אלו שינסו להפחית משמעותית את כמות הפחמימות. ראשית, זיכרו כי חלק מהותי בדיאטה הוא לדבוק במזון בריא הנכנס אל הגוף וכזה המטיב עמו. קמחים מלאים נמצאים כמטיבים עם הבריאות וכאלו החיוניים לגוף. כמו בכל דבר, הסוד הוא במינון שלכם. בעת שתבססו את התזונה שלכם על לחם בלבד, או כל הרכב תזונתי אחר, הרי שאין זו בריאות. הפכו את הצלחת שלכם לכזו המשלבת את כל אבות המזון: שומנים טובים, פחמימות איכותיות וחלבונים במידה.

 

מאפים ותזונה נכונה דווקא כן הולכים ביחד
5 (100%) 3 votes
 
Facebook Twitter gPlus